Політика Економіка Події Технології Суспільство Афіша
 

5 відомих артистів, які стали креативними директорами брендів

1260727566_logotipy.jpg

Джастін Тімберлейк, Бейонсе та інші зірки, які продають не тільки музичний талант, але і свої ідеї. В лютому 2013 відомий співак і актор Джастін Тімберлейк отримав роботу креативного директора пивного бренду Bud Light Premium. Двома місяцями раніше команду креативників корпорації Pepsi очолила колега артиста по цеху - співачка Бейонсе. Свій вибір виробник найпопулярнішою газованої пояснив так: використовувати популярних артистів в якості тільки лише персонажів, які рекламують продукцію з білбордів і телеекранів, не так ефективно, як робити їх співробітниками своїх креативних відділів. Представляючи п'ятірку відомих виконавців, яким великі компанії довірили відповідати за креатив.

Джастін Тімберлейк
Bud Light Premium

Бренд Bud Light Premium, який належить бельгійської корпорації Anheuser-Busch InBev, найняв на роботу Джастіна Тімберлейка з конкретною метою: популярний виконавець повинен запропонувати нові ідеї по просуванню напою серед його цільової аудиторії. Ця задача Тімберлейку повинна бути зрозуміла, адже Bud Light Premium позиціонується як алкоголь для вечірок, а значить, артистові належить придумати, як правильно продавати пиво близької йому клубної публіці.
Перший раз з компанією Anheuser-Busch InBev виконавець співпрацював 12 років тому. Правда, тоді - в якості моделі. Разом з іншими учасниками першої групи музиканта - бойзбенду 'N Sync - він знявся в рекламному ролику пива Budweiser.

Аліша Кіз
BlackBerry

Американська поп-зірка Аліша Кіз, яка удостоїлася згадки в одній з пісень головного барда США Боба Ділана і в 2011 році потрапила до рейтингу журналу Forbes як одна з найбільш добре заробляють артисток світу ($ 10 млн за рік), на початку цього року отримала посаду креативного директора BlackBerry.
Канадський виробник смартфонів найняв співачку, яка ще рік тому в приватному порядку рекламувала продукцію компанії Apple, для просування своїх моделей на новій операційній системі BlackBerry 10. Перше, що зробила Кіз на новій посаді - заявила про намір відправитися в наступний концертний тур зі смартфоном BlackBerry. З його допомогою вона буде фіксувати всі перипетії цієї поїздки.

Бейонсе
Pepsi

У грудні 2012 року бренд Pepsi і популярна співачка Бейонсе уклали контракт. З одного боку - це звичайне рекламне співробітництво: артистка працює обличчям бренду, знімається в промо-роликах, під час туру співає на тлі банера Pepsi і так далі. З іншого - Бейонсе отримує перепустку в кабінет креативників корпорації і стає одним з основних співробітників цього відділу.
Представляючи нового працівника, керівництво Pepsi штовхнуло стандартну мову про те, що в сучасному світі вже недостатньо використовувати зірок просто в якості рекламних моделей, і співпраця з ними треба будувати по-новому - залучаючи до роботи над продуктом. Правда, і ціна за це повинна бути відповідною. Одноразова зарплатна виплата співачці склала $ 50 млн.

Леді Гага
Polaroid


Леді Гага - головне відкриття поп-музики минулого десятиліття - з'являється на людях в сукні з м'яса, приїжджає на церемонії нагородження в коконі-яйці, знімає у своїх кліпах натовпу гомосексуалістів і виступає з макіяжем панди.
Суспільний статус Леді Гаги - головний фрік міжнародної естради. Але в 2010 році співачка отримала першу в житті хорошу офісну роботу. Вона стала креативним директором компанії Polaroid. У числі продуктів бренду, до розробки яких співачка мала відношення - окуляри з вбудованою камерою і принтер з Bluetooth (враховуючи екстравагантність Гаги, дизайн принтера виглядає, мало сказати, понуро).

will.i.am
Intel

У січні 2011 року компанія Intel оголосила прізвище нового директора з креативним інновацій бренду. Ним став Вільям Джеймс Адамс - людина, від інформаційних технологій далекий, але добре відомий під сценічним псевдонімом will.i.am. Крім того, він - один з творців і вокалістів популярної поп-групи Black Eyed Peas. Серед основних обов'язків Адамса компанія називала кураторство і участь в розробці продуктів декількох лінійок бренду - планшетів, смартфонів і ноутбуків на базі процесорів Intel.Першою роботою музиканта в якості креативного директора бренду став проект Ultrabook Project. Почався він у січні минулого року. Суть цієї затії - рекламний тур по 12 країнам світу, в кожній з яких will.i.am вигадує по пісні, виключно за допомогою «ультрабука», плюс - грає діджейські сети, зрозуміло, теж за допомогою цього пристрою.
За матеріалами: Forbes.ua